U staat op het punt om uw huurovereenkomst op te zeggen. Wij vinden dat uiteraard jammer, maar gaan graag voor u aan de slag om de opzegging in orde te maken. De opzegging van uw huurovereenkomst kunt u doorgeven door een van de onderstaande formulieren in te vullen dat van toepassing is op uw situatie. Wij ontvangen graag het ingevulde formulier en de gevraagde documenten op het adres x. Na ontvangst, krijgt u van ons per e-mail een bevestiging van uw opzegging.
Bij het opzeggingsformulier kan worden gevraagd naar foto’s van de binnenzijde van uw woning en bij overlijden een kopie van de overlijdensakte. Deze documenten dient u in te scannen en digitaal in te leveren.
Na uw opzegverzoek bellen wij u voor een afspraak om de woning te inspecteren op eventuele onvolkomenheden en/of gebreken. Deze afspraak wordt per e-mail aan u bevestigd. U ontvangt hierbij ook onze oplevervoorwaarden waarin vermeld wordt in welke staat u de woning dient achter te laten.
Let op dat u uw huuropzegging een maand voor vertrek dient door te geven aan ons. Bij een vrijesectorwoning heeft u een opzegtermijn van twee maanden. U kunt voor de precieze opzegtermijn(en) uw huurovereenkomst en/of de algemene voorwaarden raadplegen.